MAYA


Nekada si bila ekskluzivac „Grand produkcije", a poslednji album izdala si za BN. Da li si u svađi sa čelnicima „Granda"?
Taman posla! Grand je pre nekoliko godina bio zaslužan za plasiranje mog imena i nekoliko hitova kao što su „Džin i limunada" i „Crno zlato". Oni sada imaju drugu politiku izdavanja i prioritet su im „Zvezde Granda", koje su sjajne. Album sam pre nekoliko dana izdala za BN i jako sam zadovoljna.

Ko je sve radio na albumu i koje su se pesme izdvojile?
CD sam radila studiozno i pažljivo birala pesme. Okupila sam divnu ekipu saradnika. Već su se izdvojile pesme „Devojačko prezime" i „Amajlija" i vidim da ih publika uveliko traži na mojim nastupima, ali da su i na Jutjubu veoma slušane. Promenila sam i tim saradnika kada je vizuelni identitet u pitanju.

Nedavno je u javnost procurio snimak na kome dvoje mladih imaju seks na javnom mestu ispred „Arene". Kako komentarišeš to?
Iskreno mi je žao devojke koju su razapeli na stub srama. Vidimo da se zaista digla velika prašina s obzirom na to da su ljubavnici pali i sve je procurilo u javnost. Tu bih ja postavila pitanje kojim imenom zvati one koji imaju želju da to snimaju tajno ili gledaju i plasiraju u javnost kad znamo da što nije viđeno i objavljeno nije se ni desilo. I kad se to tako desi, onda se s druge strane postavlja pitanje javnog morala, koje je uvek u našem društvu diskutabilno. Nije isto voditi ljubav tokom dana na centru Zvezdinog stadiona pred punim tribinama ili tokom noći kada nema nikog (ha, ha). Ja bih svakako volela ovu drugu varijantu da probam.



Da li to znači da si imala sličnih iskustava?
Nisam ista, ali ako napuštenu plažu možemo nazvati javnim mestom, onda jesam. Naime, pre nekoliko godina bila sam u Grčkoj na odmoru gde smo moj dečko i ja na jednoj divljoj plaži uživali u lepim trenucima.

Dugo si sa dečkom, da li planiraš da se uskoro udaš i postaneš majka?
Nas dvoje već funkcionišemo kao da smo u braku, posvećeni smo jedno drugom, imam njegovu apsolutnu podršku i zbog toga sam jako srećna. Trenutno sam posvećena karijeri. Kada budem ostvarila cilj koji sam zacrtala, povući ću se na neko vreme i posvetiti rođenju deteta, jer mi ne pada na pamet da se sa stomakom pojavljujem u javnosti ili skačem po nastupima.

Da li gledaš rijalitije i da li bi ušla u neki od njih?
Ko kaže da ne gleda, taj ne govori istinu. Televizija Pink je u poslednje tri godine napravila pravi bum kada su rijaliti programi u pitanju. Najviše mi se dopada „Farma", ali je i „Dvor" fenomenalna forma koja će tek u drugom serijalu pokazati sve svoje dobre strane. Naravno, nisam za nasilje, bilo da je ono fizičko ili psihičko. Nisam takmičarskog duha, a i ne mislim da bih dugo izdržala u izolaciji, ali se divim onima koji se odluče na takav korak.

Nedavno je rekonstruisana Vlada Srbije. Kako bi izgledala tvoja vlada?
Napravila bih žensku vladu, sastavljenu od najuticajnijih ženskih ličnosti u Srbiji. Pa biste videli kako bi sve procvetalo! Ko zna, možda bi se u njoj našle neke naše najveće muzičke zvezde, Seka, Ceca, Brena (smeh).


www.pressonline.rs   

Categories:

2 Responses so far.

  1. maja says:

    maya je super ima super pijesme i zelim joj sve najbolje!!!

  2. saska says:

    da..maya je najbolja pijevacica!

Leave a Reply