MAYA


Atraktivna pjevačica Maya Berović, koja se može pohvaliti novim singlom, koji je prošao bolje nego što se nadala, ovih dana je otputovala na zasluženi odmor. Dok pjesma „Leti ptico slobodno" hara top listama, ova lijepa pjevačica sa vjerenikom Alenom uživa na Kubi gdje će se zadržati dvije sedmice.

S obzirom da se sa, dosadašnjih odmora, vraćala sa fotografijama delfina, ajkule i drugih zanimljivih životinja, pitamo se sa kakvim slikama će nas ovog puta obradovati ova atraktivna crnka. Kakve god da budu, obećala je ona, prvo će ih vidjeti čitatelji magazina "Express". No, prije odlaska na Kubu, Maya je odvojila vrijeme za naše čitatelje. O njoj smo pričali o svemu: novim pjesmama, spotovima, zajedničkom životu sa Alenom, turneji koja će uslijediti nakon izlaska CD-a...


Novinari, ali ni tvoje kolege za tebe ne mogu reći da si osoba sklona skandalima. na takav način nikada nisi gradila karijeru kao što to radi većina tvojih kolegica. Dijeliš li mišljenje da se ipak lijepom pjesmom može graditi dobra karijera?
Usvijet estrade ušla sam sa namjerom da se dokažem sa dobrim i kvalitetnim pjesmama i mislim da je to jedini ispravan način da se izgradi jedna uspješna i dugoročna karijera što mi je naravno i bio i ostao jedini cilj. Moja publika je to već odavno prepoznala i prihvatila tako da svi oni koji misle da se na skandalima i tračevima može nešto napraviti ili su u zabludi ili ih neko teško laže da je to ispravno, a da sam u pravu složice se svi koji nešto vrijede u ovom poslu i znaju o čemu pričam ostalih mi je iskreno žao jer nisu ni oni za sve krivi.

Svaka tvoja nova pjesma prije nego što "ugleda svjestlost dana" prođe dosta "filtera". Je li ne vjeruješ sebi ili jednostavno želiš čuti nekoliko mišljenja što se kasnije ispostavi dobrim jer gotovo svaka tvoja pjesma vrlo brzo postane hit?
U sebe sam najsigurnija kada je odabir pjesama u pitanju jer sam ta koja to sve treba da iznese na pravi način. Jer, ma koliko neki tekst i bio možda dobar, ako je jeftina tema, ne mogu to da otpjevam. Jednostavno se ne pronalazim u takvim pričama. Zato sve moje pjeme i imaju pravu poruku i težinu i svako može negdje da se pronađe u njima. Imam i veoma ozbiljan i stručan tim ljudi koji mi u svemu tome i pomaže jer uvijek je dobro čuti i suprotno mišljenje i na pravi način izvući pouke.

Smatraš li da si numerom "Djevojačako prezime" nadmašila stari hit "Džin i limunada"?

Kažu da prva pjesma koja postane hit, obilježi karijeru u smislu da ti je to, kako se kaže, lična karta. Međutim, mene pored pjesme "Džin i limunada" vežu i za "Djevojačko prezime". Ta pjesma je svakako najveći hit koji sam dosad snimila, ali vjerujem da će sa novim pjesmama tek biti hitova, jer imam odličan CD, što mogu slobodno, jasno i glasno da kažem.

Koliko ljudi prati stvaranje tvog novog CD-a i koliko smatraš da je, pred lijepe pjesme, važan i marketing?
Mnogo ljudi! Zaista velika ekipa radi na CD-u I ništa se ne smije prepustiti slučaju. Nigde ne žurimo.Bolje i da sačekamo, ali da se uradi kako treba, nego da ispadne po onoj staroj: "Što je brzo, to je kuso".Od početka karijere dosta ulažem u marketing, koji je jako bitan, ali samo ukoliko imaš dobru pjesmu.

Mnogi te zbog dobro organizirane kampanje porede sa onim što i kako to rade svjetske zvijezde pa i domaće: Karleuša, Seka...
Možda je to zato što od samog početka sarađujem sa istim ljudima, sa kojima se dobro razumijem i koji dobro znaju šta ja želim, a šta neću ni po koju cijenu. U svakoj saradnji je razumijevanje najbitnija karika. Postoje stvari koje ja ne želim i neću, a i ljudi sa kojima radim, počev od novinara, preko svih ostalih saradnika su profesionalci u svom poslu, tako da tu nema nikakvih problema.

Već dugo si u vezi sa Alenom, ali je još niste krunisali brakom. Planirate li stati ispred matičara? Koliko je zapravo bitan taj famozni papir?
Pa, planovi svakako postoje. Nekada da! Trenutno ne razmišljamo o tome jer nam taj papir ništa ne znači, a i oboje smo zauzeti dosta oko posla. Za sada se volimo i podržavamo jedno drugo, a kada ugrabimo vremena i odlučimo da je pravo vrijeme za matičara, uradit ćemo i to jer džaba ti potpis, ako ne postoji ljubav, razumijevanje i pažnja.

Kako funkcionišete u zajedničkom životu? Alen ti puno pomaže?
Uh, previše pitaš... Šalim se naravno. Nas dvoje savršeno dobro funkcionišemo i toliko nam je lijepo ovako da jednostavno trenutno nismo razmišljali ni o čemu drugom mislim na taj neki papir.

Je li nekada ljubomoran? S obzirom na to da je često s tobom na nastupima, kako reagira na udvaranja obožavatelja?
Mi smo sigurni jedno u drugo i u našu ljubav, tako da nema mjesta ljubomori. Mislim da su ljubomorni oni koji nisu sigurni u sebe.

Da li je za očekivati i neku značajnu promjenu imidža kada si ti u pitanju?
Neka i to ostane iznenađenje.Znam da ćeš reći da sam tajanstvena, ali strpite se još malo.Samo malo.

Categories:

Leave a Reply